Monday, May 26, 2014

Mengapa kau Cadbury??

Semua dah tau kan isu coklat Cadbury yang ada kehadiran  'kekhinziran" tu..
Tapi x semua coklat dialah.Yang hazelnut ngan almond tu je.Adoi yg dua tu jugaklah febret aku!!..dari aku kecik sampai 24 tahun sekarang ni tiba2 pula dibanned n disahkan ada "kekhinziran"..lambat bebeno haa....dulu tiap kali beli aku mesti beli yang paling besar gedabak....but..now..redha jela..

i dont like black forest..macam manis sangat..bleahh..

anyway how about chocolate DOVE eh.
Yang Hanis Zalikha suka makan tu.
Aku pun gila coklat tu,tapi yang versi Dark Chocolate dia.Serius 100 kali sedap dari Cadbury.
Anyway ada cakap Dove yang kat Malaysia halal.

:3





8 comments:

  1. dark chocolate Dove memang best giler!!! tak pandang Cadbury kalau dah dapat Dove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAN...dia nye creamy tu meleleh dlm mulut..dap sgt..

      Delete
  2. I like dove cokelat gak. Sedappp tp jarang2 mkn. Belanja satu plezzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah sdp sgt2..suruh encik asben belikan sebukit kak tasha..haha..

      Delete
  3. dah lama tak mam coklat nih . 5 tahun lebih dah kot
    tapi dulu yang almond & hazelnut cadbury memang beli coklat bar paling besarrrr punya
    time tu plak office selang 1 jer ngan kedai tujuh sebelas (7E)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow lama nya momoy xmkn coklat..blh thn eh.hehe..

      Delete
  4. domo kun31/5/14

    Saya x pernah mkn cadbury..jarang sekali nk mkn coklat..

    ReplyDelete
  5. abis la raya tok xpat polah kek lapis cadbury gk..hukhuk..xpernah dnga coklat dove..kihkih..kesian kmk jakun alu jak...

    ReplyDelete