Monday, May 6, 2013

Jari Jemari dan Blackout


Tamat dahh PRU13..
ramai yg sorak sakan,ramai yg menangiss sedu sedan..ramai yg dapat "panda eyes" semata2 tunggu result penuh sampai lewat malam(gila lambat weh result kali ni,pegi kedai beli lampu suluh dulu kot,maklumlah blackout tiba2).
Apa yg pasti trending ..pagi2 PRU semalam bukak aje instagram,fb mula lah trending gambau jari jemari berdakwat etam dengan caption "saya dah undi,anda bagaimana?"..ada member2 aku yg x p mengundi pun pos gambar jari dorang...n isu dakwat kekal boleh hilang pun sama..siap pos jari yg dah basuh bersih ..


baru lepas mengundi,korek hidung sbb xtahan gatal sangat,kan dah biruu hidungg tuuu!
(ni bukan hidung aku,aku jumpa kt fb:'D)
Then bila dah selesai mengundi,tunggu result malamnya pulak,aku bukak tutup bukak tutup tv..serius mengantuk dengar wartawan tu bercakap,xbersemangat langsung..aku tutup,layan info dari fb..kira pukul 12 lebih kot result dapat..sebab blackout eh..xlama tuu pooppppsss kuasa magic digunakan lampu pun menyala,dapatlah resulttt ..PM Kekal,BN menang bla3.. lepas tu aku bukak wall home..penuh orang changed profile picture dengan kaler hitam gara2 kecewa..*facepalm*

aku paling suka main lilin time blackout..besh
anywayy no,no,no..aku bukan macai mana2 parti..aku just rakyat biasa yg nak kan keadilan,kejujuran,keamanan dan kemudahan dari pihak pentadbiran je..pada kawan2 PKR jangan sedihh woo,tukar DP tu,kasi semangat naik,letak pic kaler2..Pada kawan2 BN dah menang tu jangan kutuk2 kawan lain parti,babab kangg....peacee
lastly~happy birthdayy to me..dah 23 tahun umur aku tahun ni..kerepot..have a nice day !


4 comments:

  1. hahhaha kan .. mcm2 status kat fb.
    isu blackout memang x leh menahan.
    blackout jak pun,mcm sik penah blackout juak. :D

    wahh 23 y/o sudah skarang?
    happy belated birthday k ^^

    ReplyDelete
  2. aok dh 23..thanksss michelle :')

    ReplyDelete
  3. Wah..wah baru je 23 thn...Epy Befday ti Isabel Diaz (cute nama), semoga di pjg usia dan dimurah rezeki....thanks...jadi rakan/ahli di blog sensasi2020.

    ReplyDelete
    Replies
    1. isabel tu bkn nama saya la..nama kwn blogger saya.slhfaham ni.gagaga..anyway thankss

      Delete