Thursday, May 9, 2013

DIY : renovate Jeans dan Tshirt



Selamat Malam~

Entri kali ni nak  share something aku buat tadi..saje try..aku sangat3 suka DIY(do it yourself) benda..xkiralah makanan ke,pakaian ke,perhiasan ke...memang seronok buat..bila tgk kat video tutorial kat youtube rasa bersemangat nak try buat jugak..yang penting jimat..guna bahan sedia ada.Tadi aku kemas2 almari jumpa satu baju tshirt lama,tshirt kosong je...then aku capai gunting..zrapppp zrapppp zrapppp...

TADAAA~


before:tshirt kosong yg boring
tukar kepada ala2 geometri(kununnya)
kepada tshirt yg ala2 rock ataupun

tadi tshirtt,now kepada sua jeans pula..sua jean aku pilih adalah sua jeans yg paling membosankan,dan lama la juga..straight cut jean je..so bawah ni hasilnya pula..

JENG-JENG~


before:suar jeans straight cut yg bosann

after:tambah renda..cute sikit..hehe
peaceeeee..



atas ni jugak salah satu video tutorial diy tshirt makeover...cutee..nak cuba nanti..
nite2~

2 comments:

  1. Hahaha.. Kreatif kitak owe.. Bagus.. Bagus..(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehla..suka sangat mereka2..hee

      Delete